вторник, 14 февруари 2012 г.

ключови думи



Винаги ми е било интересно да гледам странните резултати, които излизат в Гугъл при автоматичното търсене. Хората явно търсят супер странни неща. Напоследък си следя блогспот броячката, която ми показва кой и как ме намира. Хората попадат тук съвсем случайно. И търсенията им често са много смешни. Ето любимите ми от последните няколко седмици:

децата обичат да са в прането
неправомерно заето мазе-как собственика да си го върне
прекаляване с моркови
къде да намеря в хасково надуваемо легло
грозни руси жени
krai, tova be6e 4aо
внимание от покрива падат лавини
много котки на място
чичко тревичко сърце цена
бай драго тюленово
6traus
smesni kartinki na gluposti mardasti
debeli madami
prostitutki list
bulgaria na 3 moreta

Нищо чудно, че най-четените ми постове са тези за руска салата и чичко тревичко. :)

1 коментар:

Анонимен каза...

етиопско земляческо дружество
ценностна система в перу .......... това ме разби ..

Сега остава до извадиш статистика за това от кой уеб адрес е дошли, какъв е IP адреса им, каква операционна система и браузър ползват и т.н. ...... и разбира се следващата стъпка ..... психологически профил на средностатистическия потребител на "Бял лист" :)
ПС:ех .. защо нямаш емотикони, на този коментар щеше да му отива едно търкалящо се от смях човече ...