неделя, 9 ноември 2008 г.

Хомосексуалността и здравата психика!



Мисля си, че прекалено много внимание отделям на столичния кмет в блога си. Не знам и аз кого убеждавам в неподравения му тон тип "патриотичен разговор на по ракийка в злореченската кръчма "Рибката". Там той би бил много на мода. За добро или не, политиката - истинската политика се прави на по-високо ниво на изразяване и дипломатичност. И затова питам какво означава следното изказване на политик, най-вероятно бъдещ премиер на държава-член на Европейския съюз, през XXI в.: "Бих направил всичко хората с хомосексуални нагласи да бъдат извън управлението на страната, защото това се отразява на психиката на народа и на вземането на важни решения."

Безброй въпроси възникват в главата ми, боричкат се помежду си и се опитват да излязат наведнъж:
-Какво точно бихте направили, драги ББ, докъде бихте стигнали, за да спрете хомосексуалното нашествие в политическите ни среди?
-Хомосексуалните ли са основен проблем в българската политика?
-Как по-точно би се отразило на вземането на Важните решения, ако хора с такава ориентация са част от политиката?
-Това с кого спиш отразява ли се на работата, независимо в коя сфера работиш? А какъв е предпочитаният от теб цвят? А каква музика слушаш? Например "Най" клуб отразил ли се е по някакъв начин на Вас лично?
-Хомосексуалните част ли са или не са от гореспоменатия народ?
-Не успявате ли да намерите повод за по-конструктивна критика към премиера?

и т.н. и т.н.

Плаши ме ББ. Все повече лае срещу БСП и ДПС. Все повече започва да ми звучи като Волен и Расате. А други партии за коалиране не останаха..

Аз пък бих искала бивши бодигарди да не ме представляват пред света. Но мен никой нищо не ме пита.

Няма коментари: